У листопаді керуюча компанія "Місто для людей Миколаїв" основну увагу зосередила на налагоджувальних роботах по опаленню будинків, заміні мереж водопостачання, прибиранні снігу тощо.

За звітний період до компанії надійшла 2801 заявка, всього закрито – 1580 заявок: 179 заявок було виконано за попередні періоди і 1401 за листопад.


Серед отриманих заявок було 658 аварійних, вони повністю відпрацьовані в термін до 2 годин з моменту надходження. 

Основна увага у листопаді була зосереджена на процесі запуску та налагодження внутрішньобудинкових систем теплопостачання. Запуск опалення був складним цьогоріч. В силу численних аварій на мережах теплопостачальних організацій котельні зупиняються, а потім їх запускають заново. Відповідно, знову у системі опалення накопичується повітря, яке утворює повітряні пробки. Через це при відновленні теплопостачання на будинок радіатори нагріваються нерівномірно або зовсім не нагріваються. Знову необхідно стравлювати повітря з радіаторів за допомогою кранів Маєвського, особливо на верхніх поверхах.

Фахівці компанії щоденно приймали тепло та розповітрювали системи після численних перезапусків у подачі теплоносія. Але параметри теплоносія й досі не усюди відповідають нормативам. Роботи по налагодженню теплопостачання тривають.


Компанія продовжує брати участь у міській Програмі з відшкодування витрат на відновлення внутрішньобудинкових мереж водопостачання співвласникам багатоквартирних будинків м. Миколаєва на 2023-2024 роки. Згідно з нею, співвласники багатоквартирних будинків можуть отримати часткову компенсацію вартості поточних ремонтів мереж водопостачання, але мова йде про ті, що розташовані лише в підвалах багатоповерхівок. Станом на 31.11.2023р вже 115 багатоповерхівок, що знаходяться в управлінні "Місто для людей Миколаїв", скористалися можливістю відновлення водопровідних мереж. У підвалах цих будинків фахівці провели повну заміну металевих трубопроводів холодного водопостачання на нові – пластикові або ПВХ. 

В останній тиждень листопада клінінгова служба вийшла на розчищення прибудинкових територій від снігу. Фахівці також посипали піском доріжки та тротуари для безпечного пересування мешканців.

Для зв'язку мешканців з компанією працює цілодобова гаряча лінія, оператори якої завжди готові проконсультувати з усіх питань, які стосуються обслуговування будинків. Прийом клієнтів здійснюється в офісі компанії.

Компанія вдячна кожному, хто вчасно сплачує за послугу з управління. Це дає можливість оплачувати роботу наших фахівців, закуповувати необхідні матеріали, інвентар, паливо та піклуватись про багатоквартирні будинки Миколаєва.

Продовжуємо й далі працювати на комунальному фронті та допомагати наближенню Перемоги.