У лютому керуюча компанія приділила увагу ремонтам шиферних покрівель, вхідних груп, оперативному реагуванню на аварійні заявки, підтриманню чистоти на прибудинкових територіях тощо.

За звітний період до компанії надійшла 1001 заявка, всього закрито – 1282 заявки: 447 заявок було виконано за попередні періоди і 835 за поточний місяць.


Серед отриманих заявок було  386 аварійних, вони повністю відпрацьовані в термін до 2 годин з моменту надходження. 

У лютому була сприятлива погода для виконання поточних ремонтів шиферних покрівель, піддашків під'їздів, підвалів. Малярно-штукатурна бригада виконувала поточні ремонти вхідних груп під'їздів.

У Миколаєві через солону воду в системах часто стаються пориви на мережах водопостачання, каналізації, центрального опалення. Слюсарі-сантехніки аварійної служби оперативно відпрацьовують такі заявки, виїжджаючи на виклики цілодобово. Зазначимо, що аварійна бригада виконує тільки локалізацію проблеми або усуває проблематику. Далі заявка передається на денну службу для проведення ремонтних робіт.

Для зв'язку мешканців з компанією працює цілодобова гаряча лінія, оператори якої завжди готові проконсультувати з усіх питань, які стосуються обслуговування будинків. Прийом клієнтів здійснюється в офісі компанії.

Компанія вдячна кожному, хто вчасно сплачує за послугу з управління. Це дає можливість оплачувати роботу наших фахівців, закуповувати необхідні матеріали, інвентар, паливо та піклуватись про багатоквартирні будинки Миколаєва.

Продовжуємо й далі працювати на комунальному фронті та допомагати наближенню Перемоги.