Щоденна боротьба з поривами на мережах водопостачання, закриття вікон після обстрілів, підготовка до зими у прифронтовій зоні - саме такі питання постають перед керуючою компанією "Місто для людей" у Миколаєві. Як компанії вдається обслуговувати будинки у воєнний час та які результати її роботи у серпні - у звіті за місяць.
1247 заявок надійшло до компанії за минулий місяць, з них 75% вже виконано, решта - в роботі.
У серпні фахівці приступили до робіт із закриття плитами OSB віконних пройомів у квартирах миколаївців, що постраждали від ворожих обстрілів. Передував цим роботам збір інформації від мешканців про кількість та розміри таких вікон. Після цього фахівці компанії отримали від органів місцевого самоврядування матеріали й розпочали роботи.
Закриття вікон плитами OSB компанія виконує і в місцях загального користування, і в квартирах мешканців. Роботи здійснюються згідно з графіком.
Масштабні пориви труб на мережах водопостачання - з цією проблемою слюсарі-сантехніки компанії стикаються щодня. Через невідповідність води, яка подається до системи, кількість заявок на пориви у системі холодного водопостачання зросла у рази, і одразу виконати усі заявки фізично неможливо. Тому формується графік та ремонти виконуються в порядку черги. Зазначимо, що відсутність доступу до квартири подовжує виконання аварійних робіт. На сьогодні частина миколаївців залишили свої домівки. У разі пориву трубопроводу у квартирі нашим фахівцям потрібен доступ всередину, аби локалізувати проблему. Якщо доступу немає, тоді вимушено перекривається увесь стояк у під'їзді. Тому просимо враховувати цю обставину при евакуації з міста.
В рамках підготовки до опалювального сезону керуюча компанія “Місто для людей Миколаїв” проводить гідравлічні випробування. Станом на 31.08.2022 р. вже підготували 72% житлового фонду з центральним опаленням.
Триває сезон покосів рослинності на прибудинкових територіях, а служба клінінгу щодня дбає про їх чистоту на охайність.
Аварійна служба працювала і продовжує працювати цілодобово. Аварійні бригади мають відповідні перепустки та у разі необхідності виїздять за заявкою навіть під час комендантської години. Слюсарі, електрики та інші фахівці виїжджали за адресами та ліквідовували аварії, щоб в оселях миколаївців були вода, світло, працювала каналізація.
Прийом в офісі та центрі обслуговування клієнтів зараз не проводиться, але компанія завжди на зв’язку у дистанційному режимі.
Телефон гарячої лінії у Миколаєві:
067 400 90 91.
Компанія вдячна всім клієнтам, які оплачують послугу з управління повністю або частково. Кожна сплачена платіжка - це підтримка нашої компанії, яка забезпечує містян життєво необхідними послугами, навіть попри постійні ризики.
Сплатити швидко та безпечно можна в особистому кабінеті https://www.gerc.ua/ua/infocenter/ на офіційному сайті компанії або скористатися онлайн-банкінгом.
Тримаємо й далі стрій на комунальному фронті, пліч-о-пліч з миколаївцями та для миколаївців. Все буде Україна!